Toate persoanele implicate in relatia contractuala onoreaza angajamentul lor de a va proteja intimitatea si confidentialitatea datelor dvs. personale si a informatiilor de afaceri.
Accounting & Audit Consulting colecteaza si foloseste informatiile personale si de afaceri ale clientilor sai in masura necesara indeplinirii responsabilitatile sale profesionale si desfasurarii activitatii. Firma se angajeaza sa mentina confidentialitatea informatiilor cu caracter personal si de afaceri furnizate de catre clientii sai.
Societatea noastra este responsabila pentru toate informatiile cu caracter personal si de afaceri pe care le detine.Accounting & Audit Consulting a stabilit si aplicat politici si proceduri care vizeaza in mod adecvat protejarea datelor si informatiilor personale si de afaceri. Angajatii nostrii sunt educati in ceea ce priveste politica de confidentialitate si rolul lor in mentinerea acestor responsabilitati
Informatiile primite vor fi folosite doar pentru indeplinirea angajamentului contractual.
Asociatii si angajatii implicati intr-un angajament au nevoie de acces la anumite informatii cu caracter personal si de afaceri pentru a finaliza angajamentul. Aceste informatii pot fi o componenta semnificativa a diverselor tranzactii si evenimente care afecteaza situatiile financiare care pot fi supuse anumitor proceduri de confirmare, testare, analize precum si alte proceduri, pe care societatea noastra le considera necesare pentru a finaliza angajamentul.